موسیقی تلفیقی

«موسیقی تلفیقی» رو نباید به هر کسی نشون داد…
یارو بین این همه مصرع، گیر داده بود به «عشق پونزده سانتی»…

یک دیدگاه برای ”موسیقی تلفیقی

  1. آخه چرا؟! پونزده سانت چیزی نیست که بخواد به چیزی گیر کنه..!

    پاسخ: این چه حرفی‌ست که می‌زنی؟ الآن ده سانتی‌ش هم گیر می‌کنه چه برسه به پونزده!

  2. دختر دايي عزيز
    اسم رمانتيك و خاطره انگيزي براي خودت گذاشتي.
    اميدوارم پيدا بشي.
    مي بينم كه داش محسن ما را هم ميشناسي!
    در ضمن ممنون به خاطر كامنتت.
    لينكت را به پيوندهايم با افتخار افزودم.

    پاسخ: از کی تا حالا داش محسن، مالِ شما شده!!! ممنونم. مرسی. من هم تا چند وقت دیگر به تو لینک خواهم داد… اگر البته آدرس وبلاگت رو هم بنویسی!

  3. آدرس وبلاگم: http://logfar.wordpress.com
    عيب نداره. خب داش محسن شما هم باشه. از داداشمون كه چيزي كم نميشه!

    پاسخ: پس نتیجه می‌گیریم من و شما با هم خواهر و برادریم! راستی. مطالبت درمورد بالاترین رو باز هم ادامه بده. من هم در این راه بهت خواهم پیوست. به زودی!

  4. من نمیدونم محسن داداش کدومتون ولی فکر کنم خیلی خواهر برادر زیاد داره٬ انقد که شلوغ کردن نذاشن یه عکس درست ازش بگیرم!
    عکس: http://akasee.wordpress.com/2008/03/09/محسن-نامجو/

    راستی ما دلمان می‌خواهد با شما تبادل لینک کنیم٬ از نوع نوشته هاتون خوشمون آمده! لینکتون را در وبلاگ شخصیم(که دو نفرست!) ثبت می‌کنیم-bustop.wordpress.com شما اگه نخواستین ثبت نکنید- ولی در فوتوبلاگ عکاسی (Akasee.ir)٬ اگه خواستین تبادل لینک کنیم.
    موفق باشید – من دختر داییم را خیلی دوست دارم! امیدوارم شما دختردایی دار شدین دوسش بدارین…

    پاسخ: بابا تو چقدر دلت خوشه؟ من می‌گم خداکنه گمش نکنم، تو می‌گی خدا کنه دوستش داشته باشی؟ بذار اول گم نشه، بعداً یه فکری به حالِ پیشنهاد تو می‌کنیم!!! البته باید شرایط سنّی رو هم درنظر گرفت…
    ممنون از این لطفِ قلمبه. چشم. هر وقت مخاطبِ دائمیِ وبلاگت شدم، لینک‌ش می‌کنم… چند روزی باید صبر کنی!

پاسخی بگذارید

