صورت و سیرت

همیشه فکر می‌کردم، آدم‌های زشت یا آدم‌هایی که زیاد خوشگل نیستند، حداقل سعی می‌کنند خوش‌اخلاق، خوش‌برخورد یا هر خوش‌… دیگه‌ای باشن، تا خوشگل‌نبودن‌شون تحت‌شعاع قرار بگیره.
حالا می‌فهمم خوب فکر کردم.

یک دیدگاه برای ”صورت و سیرت

  1. اره معمولن همینطوریه ولی خدا روزی رو نیاره که بخوای با یکی از همین خوش رویان بلعکس اونم با اخلاق دور از چون گند همکار باشی و روزی چند ساعت و در کلنجار تحمل کردن ایشون یا دادن استفا بمونی

  2. در تایید ضرب المثل بگم اصولا خوبرویان(چه پسر چه دختر) به درجه ای رسیده اند که فکر می کنند از دماغ فیل بر این دنیا هبوط کرده اند و «خوش گلی» خود را آنقدر می ستایند که دیگر نیازی به داشتن خوش های دیگر ندارند.البته باید توجه داشت که آن کسی که از روی پاک دلی به درست کردن اخلاقش بپردازد از نظر دیگران «خوش رو» هم می شود.حتما برایمان پیش آمده که بعد از 2-3 بار دیدن فردی پیش خودمان بگوییم:اَه این پسره(یا در بعضی موارد این دختره) چقدر خوشتیپ(یا خوشگل) بوده من توجه نکردم.این نشان می دهد که در برخورد های قبلی شخص مورد نظر رفتار مناسبی نداشته و زیبایی اش بر اثر آن از بین رفته است.

  3. تا حد زیادی درسته . من خودم زیاد خوش تیپ نیستم و ظاهرم طوریه که برخوردهای اولیه ی یک فرد غریبه با من تقریبا سرد و بی حوصله است . بخصوص تا دو سال پیش .
    به لحاظ کاری خودم روزانه با افراد زیادی برخورد دارم و سعی میکنم با همه خوش برخورد کنم و مبادا شخصیت کسی را نادیده بگیرم .

پاسخی بگذارید

