میوه

میوه نخور نَشُسته
میوه‌نَشُسته، سُسته

یک دیدگاه برای ”میوه

  1. بازتاب: ميوه 2 « دختردایی گمشده

  2. فرید جان متن مصاحبه ات رو خوندم…اولا که مرسی..
    دوما معمولا هیچ وقت مصاحبه رو به این شکل نمی نویسن…که نوار رو کامل پیاده کنی.
    چون لحن حرف زدن با نوشتن کاملا متفاوته….بنابراین اصلاحات فنی بخشی جداناشدنی از مصاحبه کردنه.
    امیدوارم تو این زمینه بیشتر دقت کنی.
    لزومی نداره تمام من و من ها…و چیز گفتن ها …و بحث های تو در تو واو به واو نوشته بشه…این طوری هم مصاحبه تو صلابتش رو از دست می ده…هم خواننده از حرفای زده شده چیزی سر در نمی آره.
    موفق باشی.

    پاسخ:‌ اتفاقاً من این‌جور متن مصاحبه‌ها رو می‌پسندم.
    متأسفانه، چون خودم متن این مصاحبه رو پیاده کردم، سلیقه‌ی خودم روش پیاده شد. (این دو تا پیاده با هم فرق دارند!)
    اگر به دلیل کمبود وقت، آن را خودم پیاده نمی‌کردم و مثلاً می‌دادم به دبیر سینما، فکر کنم اون‌جوری شما و همه بیشتر می‌پسندیدید…
    من توی فضای اینترنت و نشریه اینترنتی، دوست دارم به جزئیات بپردازم. و تک‌تکِ «من‌و‌من»‌ها و حرف‌های حاشیه‌ای برام اهمیت داره…

پاسخی بگذارید

