دوست‌داشتنی

دارم سعی می‌کنم چیزهایی رو که خودم خیلی دوست دارم، تبدیل کنم به چیزهایی که دیگران دوست داشته باشند… منظورم مشخصاً موسیقی‌یه.

یک دیدگاه برای ”دوست‌داشتنی

  1. راه ساده تری هم وجود داره..
    چیزی رو دوست داشته باش که دیگران دوست دارند..!
    پاسخ: این راه، اصلاً راه ساده‌تری نیست مرد.
    مثلاً تو اسم وبلاگت رو از فیلم مرد عنکبوتی گرفته‌ای و من از فیلم دختردایی گمشده.
    تو رو نمی‌دونم، ولی من هر کاری بکنم، نمی‌تونم مرد عنکبوتی رو دوست داشته باشم.
    ولی تو می‌تونی من رو قانع کنی، برایم نقد بفرستی، عکس‌های فیلم رو بفرستی، موسیقی‌اش را برایم بلوتوث کنی، برایم تیزرش را بسازی و بفرستی و خلاصه علاقه‌مندم کنی.
    این به‌ظاهر سخته، ولی از اون راه‌حل تو -به خدا- آسون‌تره.

  2. به نظر من اینکه نقد بنویسم یا تیزرش رو بلوتوث کنم و… خیلی سخت تر از اینه که من بیام دختردایی گمشده رو دوست داشته باشم..!
    پاسخ: اصلاً سخت‌تر نیست… . تو باید لج‌باز باشی. روی چیزهایی که دوست داری، لج‌بازی کنی و نباید چیزهایی را که دیگران دوست دارند و تو نداری را دوست داشته باشی. چون با اصل خودت و اعتقاداتت فرق دارند.
    اما اگر دوست‌دارانِ آن چیزهایی که تو دوستشان نداری، تو را علاقه‌مند کنند (مثل من که آهنگ‌ها را روی دور تند گذاشته‌ام، تا بلوتوثی‌شان کنم…) می‌توانی برای مدتی علایق و سلایق خودت را بگذاری کنار و این چیز ِ دوست‌نداشتنی رو امتحان کنی. بعد کم‌کم فکر کنی که هنوز روی حرفت هستی یا می‌خواهی با صبر و عقل، این‌ها رو هم دوست داشته باشی؟

پاسخی بگذارید

